torsdag 25 augusti 2011

Visum!

Visumet är här!

Eller, egentligen inte själva visumet, utan ett dokument som bekräftar att jag får vistas i Kanada i tio månader för att studera och som sedan byts in mot ett visum när jag kommer fram till Kanada (om jag har fattat det rätt...). Jag är otroligt lättad och glad, för det började bli riktigt nervöst där ett tag. Det är trots allt i övermorgon jag åker, så det var minst sagt på tiden att visumet kom!

Idag har jag tänkt ta en tur runt Uppsala med cykeln för att fota lite, så jag har bilder att visa min värdfamilj och andra som kan tänkas vara intresserade av hur det ser ut i vår lilla stad. Tyvärr är inte vädret det bästa, men det kan inte hjälpas. Ber till vädergudarna och håller tummarna för att slippa regn!

Senare i eftermiddag blir det fika med Selma. Det var länge sen vi sågs så det ska bli väldigt kul! En träning ska också hinnas med och sen blir det till att träffa lite fler kompisar. Ser fram emot kvällen!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar