torsdag 11 augusti 2011

This is my life

Idag var sista dagen på jobbet - fett skönt!

Ikväll har jag börjat på och kommit ganska långt på en packlista. Svårt är det, men som tur är har Henrik (http://henrikiusa.blogg.se/) lagt upp sin mycket organiserade och bra packlista på sin blogg så att jag har kunnat använda den som inspirationskälla. Förmodligen lägger jag snart upp min egen lista här på bloggen, dock i ett något reviderat skick eftersom den redan är 4 sidor...

I morgon ska jag på Håkan Hellström (skulle dock inte ha gått dit om det inte vore för att jag har fått biljetten gratis).

På lördag får kusinerna i Stockholm påhälsning.

På söndag börjar simningen (det börjar kännas dags, samtidigt känns det som om vi nyss slutade för sommaren).

Sedan har jag en hel vecka på mig att förbereda mig, börja packa och förhoppningsvis hinna träffa lite folk.

På torsdag nästa vecka kommer den tyska utbytestudenten, vilket innebär att jag måste flytta ut från mitt rum. Trots detta ska det bli väldigt kul att få träffa henne.

På måndagen veckan efter det (den 22a) börjar mina kära klasskompisar skolan.

På onsdagen eller torsdagen åker jag till skolan för att träffa alla och säga hejdå.

På lördagen den 27e augusti 2011 lämnar jag Sverige för nya äventyr i det stora landet Kanada!


Sweet dreams!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar